عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

یوروی امسال ، تا حد زیادی تحت تاثیر ستارگان رئال مادرید بوده و هر کدام در تیمهایشان توانستند که خوش بدرخشند . کاسیاس ، راموس و ژابی از اسپانیا ، کریستیانو ، په په و کوئنت رائو از پرتغال و خدیرا و اوزیل در آلمان ، درخشان ترین ها بودند .
http://s5.as.com/recorte/20120625dasdaiftb_3/XLCO/Ies/20120625dasdaiftb_3.jpg
اوزیل ، پادشاه پاس گل
مقابل پرتغال بهترین بازیکن رئال مادرید نامیده شد . پر تحرک بود ، 43 پاس سالم و نه پاس اشتباه داد . مقابل هلند ، حضورش کمرنگ تر بود (37 پاس سالم) اما در آن بازی هم یک شوت به تیرک زد . در مقابل دانمارک سطحش را نگه داشت (55 پاس سالم ، یک پاس خوب) و مقابل یونان (بهترین بازیکن میدان شد) 118 پاس سالم و دو پاس گل داد .

خدیرا ، گلزنی مقابل یونان
پستش هجومی تر از دوران حضورش در رئال مادرید بود . به عنوان یک هافبک جنگنده ، هشت شوت در این تورنمنت  زده که یکی از آنها مقابل یونان به گل تبدیل شد و از سویی 15 بار توپربایی کرده است . 245 پاس سالم و 38 پاس اشتباه داده است . یک پاس گل هم ماریو گومز داد .

کاسیاس ، دروازه بانی معجزه که عقب نمی کشد
دوازده بار در تورنمنت توپربایی کرد . استادانه مقابل کرواسی جلوی گل راکیتیچ را گرفت . مقابل فرانسه هم یک کاشته خوب را از کابای گرفت .

آلبیول ، همچنان در خدمت گروه
در پی مصدومیت پویول دعوت شد اما به علت این که بازیکنان محروم یا مصدوم نشدند ، به او نیازی نشد .

بنزما ، گم بود
اولین بازیش مقابل انگلیس را با یک بازی بد شروع کرد . مقابل اوکراین کمی در کنار ریبری و نصری بیدار شد تا یک مثلث خطرناک را تشکیل دهد و دو پاس گل داد . مقابل سوئد فاجعه بود و چهار شوت بد زد . مقابل اسپانیا حتی یک شوت هم به چارچوب نزد .

راموس ، یک غول در خط دفاع
در چهار بازی ، 39 بار توپربایی کرد . به خوبی توپ های حریفان را می ربود و به هم تیمی هایش می رساند .

آربلوا ، محو کننده ریبری
پستش یکی از مورد بحث ترین ها در تیم ملی اسپانیا بوده است . با این که برخی او را نامطمئن می دانستند اما به خوبی ریبری را در فرانسه مهار کرد .

کریستیانو ، به دنبال توپ طلا
مقابل آلمان چهار شوت به چهارچوب زد و کل بار تیم روی دوشش بود . مقابل دانمارک بد کار کرد و دو موقعیت تک به تک را از دست داد و هشت توپ لو داد . پس از آن ، نشان داد که همان بازیکنی است که لیاقت توپ طلا را دارد . مقابل هلند دو گل و دو تیرک زد تا پرتغال را به مرحله یک چهارم برساند و مقابل جمهوری چک هم یک گل زد (و دو تیرک) تا تیمش را به نیمه نهایی برسد . بیشترین آمار شوت در یورو را با 29 شوت داشته که 14 تا در چارچوب بود و 15 تا در بیرون .

کوئنت رائو ، در بهترین سطحش
مقابل دانمارک ، پاس گل حیاتی را به وارلا داد . در خط دفاع خیلی مطمئن ظاهر شد (13 ریکاوری) و در حملات هم مطئن بود . دوازده سانتر به چارچوب داشت و سه شوت زد (یکی در چارچوب) . او گفت :" این جا اعتماد به نفسم را بازیافتم . "

په په ، فقط یک خطا در چهار بازی
فوق العاده بود . یک سد مستحکم در خط دفاع که در چهار بازی فقط یک بار خطا کرد . حتی باعث شد که حریفش کارت زرد بگیرد . 34 بار توپربایی کرد و دو شوت زد (یکی گل شد و دیگری به تیرک خورد)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 17:6 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 203
بازدید ماه : 375
بازدید کل : 106798
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -